Kubdenya İnternetten yazmaya gerek yok, bildiklerimi sizinle paylaştım önceki postumda, acaba ayrıca bilmediğim bir zararı var mı ben mi denk gelmedim diye de sizden öğrenmek istedim. Dediğim gibi bir uzmanın önerdiği maksimum miktarı geçmemek ve güvenilir gıdayı tercih etmek gerekiyor.
📌 Şunu da eklemek isterim. En başta da söyledim, balığın kendisini yiyebilenler çok şanslısınız. Keske ben de basarabilseydim bunu. Cok denedim bebegim icin, ama yapamadim. Her defasinda kotu sonuclandi. Normal balik yiyebilenler kesinlikle konserveye yanasmamali. Benim durumumda olanlar icindi bu aciklamam.