Zuhal2205 Kızlar siz çanta olarak ne seçtiniz. Nasıl bi çanta modeli yani. Ben kararsız kaldım bavul tarzı bişey mi yoksa normal şu bildiğimiz el çantasına mı hazırlasam. Şuan doğum için ikiside yok bende yarın almayı düşünüyorum yardım edin ne yapıyım sizce 🙆🏽♀️🤷🏽♀️
EsraBilal Zuhal2205 ben bavula ikimizin ihtiyaçlarını hazırladım.hastane odası süsleride ayrı bir poşetlere kıydum.
Edbanne Zuhal2205 Ben küçük çekilebilen valize ikimizin eşyalarını da koydum. Öyle süs falan bana gereksiz geliyor, öyle bir eşyam olmadığı için en küçük valiz yetti arttı bile.
58Vildan ben el çantası ve bir poşet yaptım valiz bence sıkıntılı olur istediğin yere koyup içini acamazsın gibi
SaadetBayrak Ben ilk oğlumda 2 çanta yapmştım bavul tarzı ama iki tane taşımaktansa büyük valizim var ona yerleştireceğim ikimizinkileride daha rahat olur diye düşünüyorum
Glmsr Zuhal2205 ben bavul yaptm çünkü düzenli dursun istedim ve bavula bile anca sığdı çünkü bebegin ve kendimin eşyaları derken yine baya oluyor 🤷♀️ hastanem yakın ama çanta da bavulda bagajda gidecek nasılsa bavul bence dha ıyi 👍🏼
Zuhal2205 Glmsr ben kararsız kaldım şuan napıcağımı bilemedim. Artık yarın çıkıp bakınca modellere bakınca karar vericem galiba🤔
Gulsunoyku Orta boy cekcekli bir valiz kullandım kızımın eşyaları bir tarafta benimkiler bir tarafta süsleme ve kolonya için ayrı poşet yaptım şimdi nasip olursa 2.doğumda aynı valizi goturucem
Mrvbdk Zuhal2205 tekerlekli kalıp gibi sert plastik valizlerden aldım canım hem dümdüz güzel duruyor hemşireye ilk vericeğimz seyide puset çantaya koyucam kendi pijamalarmda dahil
Acrbaby Zuhal2205 orta boy çekçekli valize hazırladım bide el cantam var ... valiz daha temiz olur diye düşündüm düzenli yerlestirdim