Panikliataklianne Bizim planlı sezeryan olacak nasipse . Tecrubeleriniz neler kizlar .. Ben çok sıkıldım ama beni heyecan ve korku basmaya başladı
Hhilall37 Panikliataklianne bizim de 21 inde olcak doğumumuz babamız ile aynı tarihi seçtik ☺️ benzer duygular bende de var heyecan korku
adsmom Panikliataklianne ben de 22’simde olacağım 37+6’da. 🌸 heyecan merak kaygı karıştı hepsi birbirine.
nuzunismail Panikliataklianne Bizim de planlı sezeryan olacak 39+3 oluyoruz, meraktan çatlamak üzereyim zaman geçmiyor 😁 korku falan yok ben de valla bir an önce görmek istiyorum bebişimi
Panikliataklianne kzbny0lc ay benimde bayilircasina uykum geliyor ama pazartesi gece ne olur bilemem😊
Hhilall37 Gamzee077 39+4 te olcak. Normal doğumu bekliyorduk aslında ama çatı muayenesinden sonra gün aldık.
Panikliataklianne nuzunismail inşallah tatlım aynen öyle korku değil de benimde ama bakalim yarin ne olacak nasıl bir hisse dönüşecek 😊😊
Mujjj-de Bizimde yarın saat 2 de olacak inşallah heyecan tavan hayırlısıyla hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım bebişleri🤲