Canım ben 35 haftalıkken preeaklampsi yuzunden erken dogum yaptım. Dogum sonrsı 4 gun yogun bakımda kaldım. Belırtıleri:
Yüksek tansiyon 14-9 ve üstü
Yüzde, ellerde ve ayaklarda ödem aşırı şişlik
Gözlerinde kıvılcım gibi şeyler uçuşması
Ve idrarda protein kacagı
Yuksek tansıyon problemin var mı?
Ben suan 3. Ye gebeyim ve yıne rısklıyım preeaklampsi acısından sureklu takıpteyım. Alfamet ve Ecopirin kullanıyorum.
Kac haftalıksn cnm