Khavva Szngmlmz kimileri bebek 2 kilo üzerindeyse küvezde kalmaz diyor kimileride kiloyla alakası yok ciğer gelişimi iyiyse kalmaz diyor ama sizin çok erken değil kalmaz gibi geliyor zaten planlı sezaryen bile 38 de oluyor bence içinizi ferah tutun
Halide_70 Khavva bence kilo ikinci planda kriter. Önemli olan haftadır. Ciğeri gelişmiş bebek bağımsız yaşayabilir. 37 ise miadında bebektir, küvözde kalmaz. 🤗🤗
Yesim Szngmlmz hiç bişey olmaz kuzum korkma 36.hafta dan önce doğanlar kilosu az olanlar veya ciğerleri gelişmeyenler yatıyor genelde
Bahar1508 Szngmlmz zannetmiyorum küvezde kalacağını bebeğiniz inşallah sağ sağlim kucağınıza alırsınız 😍😍❤️