zehracakir06 bende şuan 3 aylık hamileyim.. Aşırı derece panik ataklarım ve anksiyetem oluyordu önceden, gecenin bir yarısı ölüyorum kalp krizi geçiriyorum diye kaç kere hastaneye gittim, çok çektim ve yaklaşık 3 yıldır bu sorunum yok, hamilelikle birlikte kesin tekrar gelir bu ataklar diyordum ama çok şükür tuhaf bir şekilde rahatlık var üstümde.. Doğası gereği hayvanlardan insanlara bu duygu zaten yüklenmiş, Rabbim verir kolaylığını diyorum, hiç negatif düşünce yok aklımda, hep olumlu düşünüyorum, kuş kadar hafifim bazen bende şaşırıyorum inşallah böyle devam eder 🌸😊