hafsam_omerim Kızlar Almanyada yaşıyorum oğluma hem burada rahat söylenen hemde güzel anlamı olan bir isim koymak istiyorum önerilere açığım
Ozge hafsam_omerim siz Almanya diyince ben de Almanya’daki akrabamızın oğlu aklıma geldi Koray koymuşlardı. Hala hoşuma gider o isim🌸
erdem_agah hafsam_omerim bu post resmen benim ihtiyacım olan. İcinde R S V H Z olmayan isim 😁😁 yani imkansiz gibi. Almanlar bu harfleri soyleyemiyor. Arkadaşın çocuğunun adı Sami Zami diyorlar 😁😁😁 sonra V harfi F olarak okunuyor felan. Napcaz bilemedik. Hele R… En güzel isimlerde hep R var 🙄 şuan Ali düşünüyorum mesela bunu da soyleyemezlerse yuh dicem 😁
hafsam_omerim burcuo deniz ismi benim de aklıma geldi ama eşim dini bir isim ister mi onu tam bilmiyorum ondan o performansı bekliyorum
burcuo hafsam_omerim Tabii eşinizle konuşmanız en doğrusu o zaman, benim eşim de Türkçe bir isim olması konusunda hassas mesela 😊 Feza ismini beğeniyormuş ama Arapça kökenli isim diye vazgeçti. Biz de Deniz koymayı düşünüyoruz bu arada. Ondan önerdim size.
hafsam_omerim erdem_agah kızımın adı hafsa güzel söylüyorlar H harfini net çıkarıyolar erkek bebek için de bikaç isim var aklımızda eymen melih yusuf enes gibi. Daha arayış içindeyiz
erdem_agah hafsam_omerim H harfi basta olunca güzel söylüyorlar. Ortadaysa y gibi mesela Mahir ismine Mayiğ diyorlar 🤭