Herkese merhaba hanımlar. Şuan 21 haftalık gebeyim. Gebelikten önce göğüs ucumu sıktığımda sarımsı bir su geldi ben pek önemsemedim açıkçası sonrasında en son geçen hafta oldu sıkınca yine yanı renk aynı miktarda su geldi. Sıkmamın sebebi ise kontrol etmek istedim birde bazen minicik ıslanmalar oluyor o yüzden ama rengi sarımsı size danışmak istedim eğer Allah korusun bir sorun varsa bebeğim doğmadan kontrole gitmek istiyorum çünkü emecek ve korkuyorum umarım anlatabilmişimdir.