Ersibneh 26 haftalık gebeyim karın sırt agrım çok var sanki patlayacakmışım gibiyim sizde de öyle mi karnım tas gibi
Malikadir Ersibneh bende bugün öyleyim inanılmaz gergin karnım. Bebek de hep asagi da tekmeleri falan. Bide benim ki makat geliş su an dönmesini umuyorum aşırı rahatsizim eğilemiyorum bile. Normal bi durum bence gergin olması yer acıyor ve artık gobegimiz büyüyor 😍
daphnesmomm Ersibneh kesinlikle,uzun süre oturmayıp ayakta kalsam hemen belim ağrıyor🥺 bir de yaklaşık 10 gündür sabah uyandığımda elim uyuşuk olarak uyanıyorum😕 doktora sorduğumda normal olduğunu söyledi,magnezyum da kullanıyorum ama her gün tekrarlıyo valla
Gokceh Ersibneh canım benim de sadece kollarım ve bacaklarım ağrıyo başka bi ağrım yok allaha şükür 🙏