Üzerinede idrar yapabilirsiniz ama naçizane tavsiyem doktorlarında önerisiyle adetinizin üzerinizden 10 gün geçmesini bekleyin test yapmak için çünkü erken öğrenince kimyasal gebelik durumunda oluşursa yıkıcı oluyor bende kimyasal gebelik yaşadığım için bu öneride bulunuyorum birde sevdiklerinizle bu sevinçli haberi paylaşılıyorsunuz sonra düşük gerçekleşince nasihatler başlıyor bu da insanı bir miktar yıpratıyor tabiki karar sizin ama en sağlıklısı adetin üzerinden 10 gün geçmesini beklemek ve o süre zarfında geç döllenme olmadıysa keseyi de görmüş oluyorsunuz beta takibi stresi yaşamıyorsunuz bunlar benim tavsiyem sadece Rabbim gönlünüze göre versin kucağınızı hayırla doldursun