Deletedmom72720 henüz doğum yapmadım ama 40 gün çok uzun geliyor bana, annemle de kayınvalidemle de 40 gün geçirecek dermanım yok 🤣🤣🤣 sezaryen olursam bir hafta 10 gün yanımda annemi isterim, kayınvalidemle zaten cok yakın oturuyoruz gece kalmasına gerek yok.