Melhaercan Aralık sonu ocak başı dogumum ama tam zamanında olmuyor benim çocuklar ya 3 hafta önceden yada 2 önceden yani bu durumda benim çocuk 2018 li olacak inş dier ikisi normal dogumdu bizim gibi Aralık sonu olanlar varmı durumlar nasıl
Kubdenya Melhaercan benim aralik 13 dedi doktor ama bilmiyorum ne zaman olur 40. Hafta mi oluyor doktorun tarihi
Secily Melhaercan benim de 40.hafta 2 ocaga denk geliyor ama doktor aralık 20den itibaren bekleriz diyor🤷🏻♀️ Yani sizinki gibi ya 2018 ya 2019 dogumlu olacak hayırlısıyla🤗
Mucizemgeliyor Mervelerce bendede aynen son 7gun ama hic bir belirti yok galiba 10 ayinda dogurucaz🤷🏻♀️😃
Meryem34 Melhaercan benimde aralık sonu Hale’n istifar migde yanması oluyor sende oluyor mu nasıl geçiyor 😊