Kızlar 35+3 üz. Dünden beri o kadar şiddetli mide ağrım var ki beni ağlatıyor resmen. 10-15 dakika da bir giriyor ve 2 dakika sürüyor nefesimi kesiyor. Sancı girdiği zaman sırtıma belime ve kasıklarıma eş zamanlı giriyor sancı ve çok kötü. Parol içiyorum, gavisgon şurup da içiyorum ama asla kesmiyor. Dün sancılardan acile gittim kadın doğum onlar baktı açıklık ve sancı çıkmadı. Ama bu ağrı beni öldürecek var mı yaşayan ?