Saliha03 Merhaba tecrübeli anneler bebeğim 3 günlük ve doktorumuz dil bağı olduğunu söyledi muayene randevusu aldık ama doktora henüz gitmedik kendiliğinden geçer mi yoksa kestirmem mi lazım başına gelen var mı?
SerraveAnnesii Görümcemin kızının da öyleydi 5 aylıkken falan kestirdiler çok kısa sürmüştü anlamamıştı bile bebeği ☺️
Saliha03 SerraveAnnesii Yaa gerçekten mi içimi rahatlattınız şuan emmesinde falan bi problem yok ama yinede dedim belki bu yüzden az besleniyordur.
Saliha03 SerraveAnnesii Peki Doktoru mu direk 5.ayda kesilmesini önermişti beslenmesinde falan bi problem varmıydı ki
SerraveAnnesii Saliha03 Beslenmesinde problem yoktu doktor muayenede farketmişti ama bir kaç ay bekleyelim öyle keselim demişti. Dil bağı olup olmadığı kesinleşsin diye. O yüzden 5.ayda kestiler