Emine-kynr Arkadaşlar polikistik over sendromu olup klomen kullanıp çatlatma iğnesi olup dupbaston kullananlar varmı sonuçlar nasıl oldu
Deletedmom_40 Emine-kynr bende var pcos ilaçsız adet olamıyorum malesef klomen fayda etmedi . Büyümedi bile yumurtam . Daha sonra 1 negatif aşılama. Beklememeyi tercİh ettim şuan tüp bebek sürecindeyim 😒
Ceylanns Emine-kynr ben de polikistik over sendromu vardı dediğin ilaçlarında hepsini kullandım hatta ekstra başka şeyler de kullandım iğne de oldum o süreçte çok stresliydim çocuk olacak mı olmayacak mi diye sonra tedaviyi bıraktım vazgeçtim hiç ummadığım anda oldu ☺️
Esramuhammet81 Emine-kynr Polikislik over hastasıyım 2 senedir tedavi görüyorum letu kullanıyodum hep ama bu ay doktorum ilacımı değiştirip klomen verdi 3 yumurtam büyümüş 19 20 mm çatlatma iğnesi verdi 10. Günüm beklemedeyim bu ayda olmazsa aşılama olcam
Yonel Bende de polikistik over vardı ve duphaston kullandım sonrasında bir kutu klomen ile hamile kaldım çok şükür🙏🏻Rabbim size de nasip etsin inşallah
Emine-kynr Yonel ya gerçekten mi peki ne kadar sürede hamile olduğunu öğrendin birde ikiz olma şansı yüksekmiş seninki nasıl oldu
Emine-kynr Deletedmom_40 rambim insallah emeklerini bos çıkarmaz hayırlı evlat nasip eder ya bnm sağ yumurtalığımda 1 tane büyüdü
Furkanefeninannesi Deletedmom_40 Allah zorunu kolaylastirsin inşallah canım 🤲Bende de pcos var esimdede problemler olduğu icin biz direk tüp bebege geçtik şuan 26 haftalık olduk darısı sana ve isteyen herkese olsun inşallah 🤲
Deletedmom_40 Emine-kynr o zaman daha şanslısın canım bende hiç etki etmedi klomen. İğnenin daha iyi oldu. Ama merak etme pcos en son çare olan tüp bebekte çok çok şanslıymış . Allah yardımcın olsun hakkında hayırlısı olsun 🙏
Deletedmom_40 Furkanefeninannesi canım bende transferi bekliyorum . Seninki taze mi oldu dondurulmuş embriyo mu. Bide opudan sonraki sürecini anlatabilir misin rica etsem 🙏
Deletedmom_40 Furkanefeninannesi Ay çok teşekkür ederim güzel dileklerin için ❤️ Rabbim kucağına almayı da nasip eder inşallah 🤲🏻
Emine-kynr Furkanefeninannesi amin insallah şeninde bebeğini hayırlısıyla rabbim kucağına almayı nasip eder
Emine-kynr Deletedmom_40 ben bi gittim 14 m olmuş sonra 2 gun sonra gel dedi o gittigimdede 18 buçuk oldu 2 m büyümesi gerekken fazla büyüdü bende onu süt ve maydonoz küründen diye düşünüyorum ama bilmiyorum genelde yalan olmasın
Emine-kynr Deletedmom_40 ya tam tıp dili tarzında anlamadım kuzum kusura bakma yanlış bilgi vermeyeyim tam tıbsız bi dille anlatırsan bende bildiklerimi anlatayım
Deletedmom_40 Emine-kynr ne güzel büyümüş ben herhangi bişey kullanmamıştım. Peki çatlatma iğnesi verdi mi ?
Emine-kynr Deletedmom_40 evet onuda o gun verdi simdi carsamba günü de dopbaston diye bi ilaca basliycam