Videt ilk gebelikse normal diye biliyorum bende 24-25 haftada hareketini 1-2 gün hissedemeyip doktora gitmiştim ama şükür her şey normaldi istersen doktoruna bi mesaj at ya da önce tatlı şeyler ya çikolata gibi ne bilim ne yediğinde hareketleniyorsa ama tatlı olsun üzerine su iç sol tarafına yat dürt bakalım biraz haber ver bana da bak merak ediyorum böyle olunca da