Merhabalar ben normal doğum istiyordum fakat belimdeki kemik herkeste 5 iken doğuştan bende 6 kemik var karnım büyümeye başladıktan sonra ağrı yapıyordu ara ara son zamanlarda bacağımın üzerine basamamaya başladım belim hatta şöyle söyleyeyim kuyruk sokumu ordaki kemik var ya o kısımlar yan tarafları falan ağrı ve acı yapıyordu sonra doktora gittim bel fıtığından şüphelendi yani o fazla kemikten değilmiş son zamanlardaki acı da doktora sormayı unuttum ama internetten araştırdım sezeryan teklif ediyomuş doktorlar normal doğum bebeğe zararı yokmuş ama anneye zararı olduğu için ve ne derece zararı olacağını bilmedikleri için bel fıtığın olunca sezeryan öneriyolarmış kadın doğum doktorumda son zamanlarda çatı muanesi yapınca anlarız dedi ona göre bi doğum çizeriz dedi ama sanmıyorum normal doğum olacağını çünkü şiddetli ağrım var bu böyle gidicek sanırım doğuma kadar da normal istiyodum ona adette etmiştim kendimi sezeryandan da korktum video izledim .