Benim çok karnım ağrıyordu bebek düşecek sanıyordum ultrasona gittiğimde gazdan keseyi göremedi doktor vajinal görebildi, önceki hafta gözükmüştü. Çok gaz var dedi fincanda sıcak su içmemi önerdi ben de size önereyim bir de kısa bi yürüyüş yapın hiç değilse evin içinde. Ayrıca yemekleri iki öğünde çok sık değil dört beş öğünde az az ye dedi o da gaz yaparmış sanırım.