Mervehorata92 inşallah canım dualarımdasın, kolestaz öyle lanet bir şey ki hem kaşınmaktan mahvediyor insanı dışarı bile çıkmak istemiyorum hem de bebek için de riskliymiş o nedenle 37. Haftayı doldurunca planlı sezaryenle alıyorlarmıs bebeği öyle söyledi doktorum. Şuan benim enzimlerimi takip ediyoruz, normal dogum istiyorum ama eğer yükselirse doğumu planlamaya baslayacağız doktorumla. Sağlık olsun dogum şekli onemli değil ama bu kaşınma olayı berbat ya 🥲