Karairem001 Sedacn ikincisi silik ise vardır canım daha yenidir benim hamilelikrimdede hep öyle çıktı
mucizevar Sedacn benımde silik çıkmıştı ikinci çizgi reglime bir gün kala.olduğunu düşünüyorum hayırlısı olsun canım
kucukkurtc mucizevar https://imgyukle.com/i/EQlD2n ya benimde var mı sizce silik gördüm gibi bilemedim ama
mucizevar Sedacn tabiki olabilir çünkü beta hormon yüksekdikçe test daha net çıkıyor ama şimdi gününüz geçmediği için silik olabilir en iyi sonucu kan testi veriyor ama
mucizevar kucukkurtc sabah testiyle daha net çıkabilir benimkide silikti ı testde içinize sinmezse özel hastanede beta hcg baktırabilirsiniz ben hemen gitmiştim 1 saat sonucu aldım ve hamile oldugumı öğrendim canım 💐 inşallah vardır seninde
kuzucugunannesiii kucukkurtc Benimde böyleydi . 2.si silikti. Yeni olduğu İçin böyle oluyor. Şu an 34+1 iz 😇
kucukkurtc acemianneee_31 yani ben yaptım evden çıktım dikkatli bakmadım sonra baktım biraz dikkatli ondan bilemedim ama daha önce de çok test yaptım hiç böyle bir çizgi gibi bişey yoktu 🤷🏻♀️
acemianneee_31 kucukkurtc o zaman yarın ilk idrarla tekrar hapın benimde böyleydi ama biraz daha belirgindi