Nasılsınız? Heycan dorukta şimdii….? kaç kilo aldınız? neler neler aldınız? hazırlıklar ne durumda ? merak ediyorum belki fikir alışverişi yaparızzz…..😍😍 cinsiyet ne bu arada?
ben şahsen yatak kenarı beşiklerden aldım çok tavsiye ediliyor diye.. ve 9 aya kadar yazıyor ama baya büyük aslında rahatca 1. yaşına kadar kullanırım inşallah… aynı anda odasının boyasına başladı babası 😍 aynı anda tabloda aldık. beşikde babasının beşiği, 25 yıl saklamış kaynanam, Allah razı olsun ondan, sadece marangoza gidip boyatmak gerekiyor… sonra ıvır zıvırlardan işte zıbın olsun tulum olsun öyle şeyler 😍😍😍