Cylnsfk kızlar 39+0 haftalığım sol tarafım belden asagi Doğru agri var bel agrim ve (rahimde baskı hissediyorum ara ara )sancımı acaba ilk hamileliğim ve bebek baya hareketli sizce ne yapmayanıyım hastahaneye gitsem mi
Cylnsfk esrafirat02 tamam canm bıde bende nisan su falan olmadı acaba bunlar olmadan doğum olur mu sancı olur mu yoksa illa ikisininde gelmesini lazım
OsmanEge_12 Cylnsfk bugün nişanım geldi sancım var 1cm açılma var diye eve gönderdi doktor bende merakla bekliyorum bakalım nezaman doğum olcak