Eğer çok koyularla çok açıkları bir arada atacaksam 3 4 mendil birden atıyorum. Hele ki ilk defa yıkıyorsam. Çünkü bazı kıyafetler deli boya veriyor. Renkler çok zıt değilse 1 2 tane atıyorum. Hatta mendilin rengi çok değişmemişse kurutup bi eski bi yeni mendil olarak tekrar atıyorum makinaya 😂