Nureda12 Merhaba güzel hamişler ve yeni anneler biraz geç oldu ama yazsammı yazmasammı kararsızlığını anca geçebildim kızım doğalı 16 gün oldu 04.02. 2022 gece 1 buçuk tu o kadar tuvaletim gelmiş gibi hissettimki kalktım koşuyorum tuvalete ama tutamıyorum altıma kaçırdım sandım şüpheleniyorum ama acaba suyumuu geldi diye ama eminde olamıyorum eşimi kaldırdım böyle böyle bişi oldu diye emin değiliz o yüzden biraz beklemeye karar verdik ama hala benden hafif hafif şu gidiyo 2 buçuk tu ilk sancım geldiğinde ama karın ağrısı gibi küçük bişeydi hala doğuracama inanmayan ben piskolajiktir suyum geldi gibi hissettiğim içindir falan yapıyorum uyumuşum yarım saat sonra asıl sancılar başladı karnımın altından yanından derken belime girmeye başladı sancılarım eşim kayınvalidem ve ben o gün kayınvalidemlerde kalıyorduk köyde ve gideceğimiz hastane 1 saat uzaklıktaydı hemen çıktık yola sancılarım düzensizken arabada giderken düzene girdi sancılarım 10 dk da bir sancı girmeye başladı daha 30 dkmız falan varken hastaneye 8 dkya düştü sancılarım hastaneye ulaştık acilden giriş yaptık ebe kontrol etti bide demesinmi tam zamanında gelmişsin saat 4 oldu bu arada 5 cm açılmam varmış doğumhaneye alındım direk nstye bağladılar sancım 5 dk da bir gelmeye başladı açılmam sürekli kontrol ediyorlar 4 dkya düşünce Bi ebe geldi ıkın bakım Bi dedi ıkındım dedi kafasını gördüm doğumu başlatıyoruz hemn yatağı çatala dönüştürdüler herşey hazırlandı ebeler ne dediyse bir bir yaptım 1 ıkınma 2 ıkınma derken kızımın sesini duydum 8.47 geçe o kadar güzel Bi duyuki o an onu giyittiler yanıma getirdiler ten tene temasımız gerçekleşti öptüm kokladım güzel kızımı 😍 benim bu doğumundan öncede 2 düştüğüm vardı onların parçaları içimde kalmış benim amaliyat onları temizlemek için biraz uzun sürdü ama herşeye değildi en büyük avantajım hiç kötü hikaye dinlemeyip okumamdı sadece pozitif hikeyeleri okudum 🤭 en büyük avantajı da oydu korkuyla gitmedim doğuma kızıma kavuşma heyecanıyla gittim doğuma 💜 biraz uzun oldu ama buraya kadar okuyan ve isteyen herkese Allah kolay doğumlar nasıp etsin 🤎 Yozgat şehir hastanesinde oldu doğumum ebeler doktorlar temizlikçiler bile o kadar kibar ve hoşgörülüydüki Yozgat şehir hastanesinde doğum yapacaklar hiç tereddüt etmesin🤭🥰
Somerkadir4 Nureda12 maşallah Allah sağlıklı ömürler nasip etsin yavrunuza bize de nasip etsin inşallah 🤲
Kumsalsmom Nureda12 maşallah canım su gibi doğumun olmuş bizlerin başına darısı vaktinde sağlıkla 🙏🏻 Sağlıkla büyütün bebenizi 🙏🏻🤩
Esrainciii Nureda12 Maşşallah canım gözün Aydın darısı bize inşallah öncesinde herhangi bi belirti oldu mu
Busra2013 Masallah koyde olman kotu olmus yanu 1 saat uzak olması onun dısında cok guzel bır dogum olmus darısı bıze ınsallah allah sag salım buyutmeyı nasıo etsın😍🥰
1umay1azra Çok geçmiş olsun, Rabbim hayırla, sağlıkla yetiştirmeyi nasip etsin canım 😇🥰 bebiş ne kadarlikken geldi? Bende son günleri bekliyorum
Nureda12 Esrainciii sadece karnım düşmüştü canım 38 den sonra yavaş yavaş o kadar başka hiç Bi belirti yoktu 🤭