Canselyaren Kızlar maşallah aşırı sütum geliyor bir aydır geliyordu ama bir haftadır çok çok arttı sarı sari süt geliyor resmn normalmi ilk kızımda böyle deildi?
Mavidunyamm Canselyaren seni korkutmak istemiyorum ama erken doğum olmaz inşallah 😔 süt gelmesi doğumu tetikliyor bence en kısa zamanda doktorunuza söyleyin muhtemelen dostinex diye bir ilaç verir
Fatmabytr Sarı sütü saklayın mutlaka buzlukta bebek doğar doğmaz verin pompa yapmayın elinizle sagmayin ama kalkan alabilirsiniz o sari süt bebek için çok onemli
Fatmabytr Canselyaren hayır asla zararlı değil ama göğsünüze dokunup tetiklemeyin doğumu alabilirseniz mycey göğüs kalkanı var deliksiz kısma süt biriksin süt saklama poşeti ne bırakıp buzluğa atın tarih yazıp
Susamtanesi-1 Canselyaren doğumla birlikte sarı süt anlamlı gelir madem sütünüz Çar bence doğumdan önce süt saklamayın özellikle bir ebe ve doktorunuza sorun
Fatmabytr Canselyaren süt kendiliginden gelmesi doğumu tetiklemez goguslerinizi sikmadiysaniz eğer . Ama göğsünüze dokunmak çekmek masaj yapmak bunlar doğumu başlatır kimisinde 20li haftalarda gelmeye başlıyor ilk gebelik olmasına rağmen . Doktorunuza sorun ama korkmayın doğum başlamaz .
Canselyaren Minikpandam1 gebelikte süt geliyor çok normal bu durum ama sarı ve bol bol geldi bnim o yüzden endiselendim
Canselyaren Mavidunyamm 37 den sonra risk yok dedi doktorum doğumla ilgili ama bu süt gelmesi doğuma mi yol açıyor
Mavidunyamm Canselyaren aaaa evet yeni gördüm kusura bakmayın zaten doğum olsada birşey olmaz artık 37 olmuşsunuz 😊 evet süt gelmesi doğumu tetikliyor. Göğüslerinize dokunmayın süt daha fazla gelmesin çünkü hormonlar uyarılıyor
Mavidunyamm Canselyaren bu arada keşke sarı süt doğumda gelseydi çünkü o kolostrum sütü ve bebek için çok çok sağlıklı bağışıklık sistemini inanılmaz güçlendiriyor eğer halen geliyorsa saklama imkanı varsa bence saklayın
Canselyaren Fatmabytr hayır hiç ellemedgim halde geldi sütüm böyle pazartesi gidicem bklm doktirun nediycek bu durumA