ayselzulfo kızlar birşey sormak istiyorum 9haftalik hamileyim ve bebeğim sol tarafa kayıp hareket ediyor sizce normal mi sol tarafa sigilip geri yerine geciyor
Patito__ ayselzulfo yok cnm kas falan buyuk ihtimal o haftalarda zaten 3 cm ancalar hissetmek cok zor zaten ilk olark alt karnsa hrakt degilde brsy vrmis gbi hissediliyor
Agg0207 O haftalarda hissetmek imkansız gibi birşey heleki ilk gebelikse anca 18den sonra hissedersin canim
Efuchama Doktor bana göbek deliğinin 3 parmak altında yuvarlak bi alanda olduğunu söyledi çünkü ben de sağ sol kasıkta çıkıntılar hissediyordum değilmiş henüz rahmimiz o kadar büyük değil çünkü o dediğin ancak gö bnüş tombullaşınca rahim genişleyince olacak heyecanla bekliyoruz 🤗🤗🤗🙄
parasetamoll ayselzulfo 3 cm bile ya var ya yok en önemlisi kemikleşme başlamadı ki nasıl olacak 🙄🙄 Ben 19 da hissetim hissedene kadar da akla karayı seçtim :) Rasev tam ya bundan sonra ana rahmine düşen her bebek anında hareket ediyor 😂😂😂
Oslem077 ayselzulfo Bende daha bu hafta hissetim canım hareketlerini 21 haftada ilk gebelikte 24 haftaya kadar hiisetmeyen annelerimiz var :)) 2 inçi gebelikse 12 haftadan sonra hissedebilirsin O gazdır :)
Emlyjams ayselzulfo imkansız canım. İmkansızin imkansizi yani hemde su haftada hissetmen. Ne demek istedigimizi 15 22 arası anlayacksin
Hhmeyram İlk hamilelikte en erken 19. Haftada hissedilir. İkinci hamileliği olanlarsa en erken 17. Haftada hisseder. Benim de 2. Hamileliğim ve 16. Haftada hissettim dedim doktorum ilki ikiz olduğu için tecrübelisin ondan dedi 🙈 Yoksa 17de bile çok nadirmiş