Hamileliğin son haftalarindaym iyice herşeyi kuruntu yapmaya başladım. İdrare giderken acaba suyunda gelmiş olabilirmi diye düşüncelere girmeye başladım. Size sorum Suyun azar azar gelmesi nasıl anlaşılır. Sancı kesin olurmu? Bebek hareketli mi olur hareketsiz mi. Aranızda yaşayan varsa bilgi verebilirmi