Busra1644 yahu herkes saç boyatıyo 3 bucuk aylık tan sonra, benım ıkı doktorda 2. trımestr gec boya napıyosan yap dedı hatta adanadakı oyle demıstı, ben sacımı boyıcam dıyorum eşimin moralı bozuluyo daha bu aksam oldu hatta🤣 saçlarım kızıl dı şuan arabistan çamuruna dondu