Ezber Allah kolaylik versin benim ilkinde cati muaynesi yapilmadi bir iki dikisim vardi ama sanci su biseyim olmadan yatisimi yapti doktor 40+2 haftalijtim sunni sanci verdiler epidural yaptirdik 1 saatte 5cm olan acilma 4 5 satte 1 cm olmaya basladj bende ters tepti epidural dogum esnasi zaten bitirdi beni sabhin korunden aksama kadar sanci cektim saun 2. Ye hamikeyim ve sezeryan istiyorum herkez sacmalama filan diyo ama o yasadiklarimi ben biliyorum ilki normal olan ikinciyide nirmal olmak zorundaymis sanirim sali gunu kintrolum var doktorumla goruscem bi tane cocukta basur baslangici basladi ikincide tamamen basur olurum heralde