Eteby 88 günümüz kaldı.. En son 23.haftada gitmiştim. Salı günü kontrolüm var o yüzden gr bilmiyorum canım 😊 benimde artık geceleri zorluyor uykudan uyanıyorum. Çalışıyorum o yüzden bacak ağrım çok oluyor. Şu son 1 ay da geçsin artık diye bakıyorum. Alışverişi nerdeyse bitirdik sayılır. Bi dolap alcaz ya da şifonyer. Onun dışında her şey alındı. İzne çıkınca da hazırlıklara başlarım böyle 🥰