mehtapyilmazturk Seda-Nur squat, merdiven inip çıkma ve bol yürüyüş ben de 39+3te normal doğum yaptım. Son haftalarda günde 1-1.5 saat yürüyorum 🥰
Busrabozdag mehtapyilmazturk 39+3 üm hiçbir belirti bile yok. Bi anda mı oldu sizin nasıl başladı doğum
mehtapyilmazturk Seda-Nur gerçi ne kadar çabalasak da bebişler gelmek istediği zaman geliyor 💕 sağlıkla kucagınıza alın inşallah 💕
mehtapyilmazturk Busrabozdag benim 38. Haftada 2 cm açılmam vardı. Sancılarım da ara ara oluyordu. 2-3 gün öncesi sancılarım sıklaştı sabah suyum geldi hastaneye gittik öğlen 12de yatışım yapıldı gece 12de de doğum yaptım. Eğer normal doğum istiyorsanız 41. Haftaya kadar bekletebiliyor doktorlar. Gerçekten de normal doğum tavsiye ederim bebişi kucağınıza alınca tüm sancıları unutuyorsunuz 🥰
Busrabozdag mehtapyilmazturk allah bağışlasın size 🥰 bende normal istiyorum bu yüzden yapmadığım şey kalmadı ama benim kızım nazlı çıktı hiç gelmicekmiş gibi☺️
mehtapyilmazturk Busrabozdag ikiniz için de en sağlıklısı neyse o olsun inşallah Allah gönlünüze göre versin 💕
Mft Ben de 38+5 haftadayım, gelsin istiyorum artık😂 bebeğin kemikleri batıyor gibi oluyor benim gibi olan var mı acaba?