Kbrayankkk Belinay02 valla bende çok çektim bebek emerdi ben çığlık ata ata emdirirdim bişey kulanmadim kendi geçti eme eme
Ceylanns Belinay02 Gümüş kapakçık iyi geliyormuş gümüşün iyileştirici özelliğinden bir de anne sütü cilde iyi geliyormuş gümüş Kapakta Az da olsa süt geldiğinde o yarayı da iyileştiriyormuş dedi Doktorum …
damlarici Belinay02 lansinoh krem ve aventin göğüs ucu kapaklarından kullandım çok iyi geldi hiç yara olmadı
Bebek_bekleyen2 1 aya yakın çektim ben o ağrıyı 😒 tek işe yarayan lansinoh krem oldu kesinlikle denemelisin
Durunbigeldim Belinay02 lansinoh sürün birde muhtemel yanlış emzirme pozisyonundan dolayı yara oluyor
Hilal-95 Belinay02 evicap diye bi vitamın var kuzum ben onu aldım çok iyi dediler ben yaşamadm şükür ama çevremde çok kişi kulalndı