Duygu388 30 haftalık oldum çok zor geçiyor benmki. başından beri böleydi zaten mide yanması mide bulantısı ve sırt ağrısı kasık ağrılarım of ölüyom 🤦♀️🤦♀️😪
Tugbademir Bel agrisi ve surekli wc ye gtme dışında sorun yok cok şükür. Dogum korkusu yavaştan yükleniyor😀
seon90 Benm iyi çok şükür ama sürekli ayakta olduğum için çoğu zaman bebek aşağı düşicekmiş gbi hissediyorum birde sanki karnım aşağı inmeye başlamış gbi