Gunesveay babymoomss ay benimde adetim geçti son adet tarihim 18 ocak bnde kararsızım yapsam mı diye sende belirti var mı veya kramp falan oluyor mu ara sıra
Yasminn0707 babymoomss haha 6 gün geçikmeme rağmen cesaret edip yapamıyorum desem😂bence 2 3 gün gecikince yapmalısın
babymoomss Gunesveay kasık ağrısı sırt ağrısı bir ara kulağım kötü ağırdı bilmiyorum ondan mı bide akıntım var şeffaf yapışkan
Mavidunyamm babymoomss bence sen bir dene çünkü şeffaf akıntı gebelik belirtisi 😊 yinede umutlandırmak istemem
babymoomss Mavidunyamm inşallah yaa korkudan kan veremedim eşim dedi psikolojim bozuluyor olmayınca üzüldüm onu üzmek istemedim
babymoomss Mylove üzülme inşallah önümüzdeki maçlara bakacaz benimde çok umudum yok hayatımda kim pozitif şeyler olmaz ahahah en büyük şansımı eşimden yana kullanmışım bu dünyada 😂
Yasminn0707 babymoomss bekle bekle varsa zaten seninledir korkma 😊allahım hepimizi bekletmeden nasip etsin inşallah
babymoomss Sumeyye12012 biraz geciksin bence daha bir gün var olmazsam yapayım diyorum üzülmek istemiyorum 😂🤦🏻♀️