suletrhn Merhaba arkadaslar yarin 40 hafta olucam ve hicbir dogum belirtisi yok devlet hastanesine gidiyorum doguma pazartesi nst icin gitcem alirlarmi yada ne yapsamki doguma alsalar artik bebisime kavusmak istiyorum
Minikmucizem06 suletrhn Aynıyız canım bende yarın 40 oluyorum salı günü Nst ye gircem sancım çıkmazsa devlet hastanesi 41 e kadar bekliyoruz dedi doktor bana nasip bakalım:)
nazligazioglu suletrhn canım benımde bugun 40 haftam doldu pazartesi kontrole gıdıcem gecen haftalarda bıle daha cok sancım vardı suan hıcbır belırtı yok 🤣 şaka gibi yaa 🥺🥺 bende ankara sehır hastanesıne gıdıyorm. Bılmıyorm ne zmana kdr bekletecekler
Minikmucizem06 nazligazioglu Bende şehir hastanesine gidiyorum. Perşembe günü doktor 41 e kadar bekliyoruz biz dedi canım bana
Minikmucizem06 nazligazioglu Belli bir haftaya kadar hep Necati hocaya gittim sonra sıklaşınca günler randevu bulamadım özlem gündüzü keşfettim oda çok tatlı bana anlatiyo ekranı çevirip Yeliz Çolakoğlu na gittim oda çok tatlı ama kendisi bakmadı bana asistanı baktı ordan puan kaybetti benden 🥰🤗 Salı günü sabahtan gidicem özlem hocaya verirlerse sıra tercihim o olacak bı kere sabahtan gittim özlem hoca burda mı dedim vermedi ona halbuki ordaydi bakalım bu hafta nasıl olacak 😌
nazligazioglu Minikmucizem06 bende üst katta bashemkimlik katında muayene oluyorum canım 30. Haftaya kadar bende polklınkte muayne oluuodm necatı hoca çok iyi yaa gercekten hani çok çok anlayıslı doktor. Sımdı ne sancı var ne bısey en son salı gunu nst ye girdim sancı hıc cıkmadı ondan alttan da bakılmadı haliyle. Pzrtsi gitcem son durum ne ogrenmk ıstyrm 🤧🤧
Babysharkdutdutdut Minikmucizem06 bende ilk defa yeliz hanıma randevu aldım us görüntüsü veriyormu veya cinsiyeti soyluyormu bilginiz varmi
Minikmucizem06 nazligazioglu Başhekimlik katında muayene olayını bende duymuştum ama sanırım her isteyen olamıyor öyle mi canım Sen nasıl orda muayene oluyosun. Ben gün içinde 3 kere nstye girdiğimi biliyorum kuzum ya sancım çıktı mesela ama yine de bakmadılar alttan gün içinde 3 kere nstye gönderdi en son girdiğimde normal çıktı bir hafta sonra gel dedi mesela eğer 3. De de çıksaydı yatış verecekti.
nazligazioglu Minikmucizem06 benm 37 de bi sancı cıktı muyane yaptı acıktık yoktu 38 de cıktı yıne muayne yaptı acıklık yoktu 2 haftadır sancı fln cıkmıyo 🥺🤧 canım eşim cumhurbaskanlıgında direk oraya yonlendırıldım ben zaten ozel bısey yapmadık. Ordada Seval hoca var o bakıyo hastalara. Bi tık daha rahat tabi sıra randveu almadan gıdıyoruz mesela gıdyrz dırek barkot alıyoruz oyle oluyo
Minikmucizem06 Babysharkdutdutdut Dediğim gibi canım bana asistan baktı sevmedim asitanı da belki o gün o odadaki asistan öyleydi bilemiyorum kendisi bilgisayar başındaydı us sonuçlarını değerlendirdi konuşurken bebeğim canım diye sana güzel konuşuyor sorun varsa güzel cevaplıyor ama dediğim gibi kendisi baksaydi daha çok hoşuma giderdi. Us görüntüsü ben istemeyi unuttum ama verirmiydi bilmiyorum asistan zaten suratsız biseydi.
Minikmucizem06 nazligazioglu Anladım canım benim de sancım çıktı ama bakmadılar aciklaga onun yerine öğlen 3 e kadar nst ye girdim çıktım valla. Zaten o açıklık kontrolü korkutuyor beni açıkçası
nazligazioglu Minikmucizem06 yoo alttan muayne asla zor degl sakın ole dusunme. Tek yapman gereken kendını kasmaman. Asırı ciddiyim bak agrı bile olmuyo oan hıcbısey hıssetmıyosun sadece kensını kasmıcaksın doktor bakmaya baslarken.
Minikmucizem06 nazligazioglu Kendimi öyle motive ediyorum bende canım kasma kendini diye ama bakalım hiç yaşamadım o anı daha 😒🙄
nazligazioglu Minikmucizem06 normal dogum dusunuyosanız o en kolayı emın ol cnm :) dusunp kendınj kasma