maviananas Polenpolen52 kemik gelişimi icin çok iyi, bana da ye diyor doktor ama çok yiyemiyorum ben🤦♀️
Leylasiva21 Polenpolen52 bende çok yiyorum kalsiyum icin yoksa bebek bizden beslenir bizde sıkıntılar olur zorluk cekeriz
Polenpolen52 maviananas ınan canım bugun 3. kaseyı yedim kahvaltıdan sonra ogleden sonra bir de şimdi tuz dokup yıyorum ama canım nasıl ıstıyor , ınsallah dedim bebeğe işe yarayan bıseydır bukadae yıyorum ,
acemianneee_31 Polenpolen52 ahhhh ben normalde diyarbakırlıyım oradaki yoğurtları özlüyorum yaşadığım şehirde hep hazır 😥😥
zehraduman Polenpolen52 kız maşAllah ne güzel ye ye afiyet şifa olsun güçlü kemikleri olur çocuğun bir bakarsın tosuncuk gibi doğmuş yarasın şifa olsun miniğe🥰
Polenpolen52 acemianneee_31 ayy bende gurbette dıyarbakırdayım hem hazır hem buranın yogurdunu yıyorum evet harıka tadı😍
Leylasiva21 Polenpolen52 inşallah Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲 Rabbim hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin
Polenpolen52 maviananas her hafta hamburger yıyorum , bugun bu hafta dan sonra yemıcem dedım, eşimin bir arkadası geldı oturmaya , bugun yıne yedım :D ınan kendıme kızıyorum cokta kılo almadım fakat yememek gerek artık yemıcem
maviananas Polenpolen52 ben o kadar sık yemiyorum da bu aralar yine canım çekiyor eşimin 24 e gittiği gün yeme planı yapıyorum. Aynen ne kadar az yersek o kadar iyi
Duygu388 günlük ayran içiyorm veya yoğurt yiyorum mutlaka kahvaltıda peynir bal kaymak mutlaka yiyorm 30 haftalık oldm yarıyorda valla