Nslhn97 Kuzular bebeğinizin çamaşırlarını ne zaman yıkayıp dolabına yerlestirdiniz kaçıncı haftada ben şuan 29 dayım acaba erkenmi
Bahar1508 Nslhn97 ben 32 de hepsini yıkadım kuruttum katladım sadece çantaya koyacağım 3 hafta olcak dokunmadım cok da gec hazırlama insan üşeniyor valla şimdi bir de ev temizliği çıkacak 1 haftaya onu yapacağım gözümde cok büyüyor
Ceylanns Nslhn97 32. Haftamda yaptım hepsini yıkayıp ütüleyip yerleştirdim ağırlaşmadan yapayım dedim 34 te de hastane çantasını hazırladım şimdi olsa yapamam 36dayım karnım büyüdüğü için 😃
sheyda1991 Nslhn97 kesinlikle başlamalısın. Aman küçücük şeyler hemen bitiyor dedim bende ama sadece kuruması 2 günümü alıyor. Gitgide ağırlaşıyor insan bi de ütülemesi yerleştirmesi var bunun. Ne kadar erken o kadar iyi. Yetiştirebilirsem ben bu hafta ya da en geç haftaya valizimi de hazır edeceğim. Ne olur ne olmaz tedbir benden takdir Allahtan :) bu arada 31+1 im
Erayhilal Nslhn97 bence erken değil ben 27 deyim suan dolabim yarin gelecek ve yavastan baslicam yikamasi kurumasi utulemesi bikac gun alir zaten bide cok ayakta kalamiyorum zorlanmadan daha fazla agirlasmadan yapayim diyorum 🥰😍
Ebru-adiguzel Bence yavaştan başlayabilirsin ben 32.haftada yaptım ki kuzenim ütüledi vs keşke daha erken yapsaydım dedim birden ağırlaştım sanki uzun süre birşeyle uğraşamıyorun anca yıkar kurutursun zaten
Ysgl26 Haftada izne çıkacağım inşallah o zaman yıkayıp ütüleyip kaldırırım dolabına. İyice ağırlaşınca zor olur yapamam sanki.
Erayhilal sheyda1991 vala iyi etmişsin 😀 tum esyalarimi tamamlasam ben simdiden hazirlicam 27 deyim ama eksikler var hala tabi 🥰
kzbny0lc Izne çıkınca yaptim. 33.haftaydi. yalnız komik ama etkili bir öneri vermek istiyorum ay sonu yapmistik elektrik katlamali geldi makine ve ütü minik minik kiyafetlerle uzun sürüyor o yuzden sayac okumasina yakin bence yapmayın çok geldi bize 😅😀
sheyda1991 Erayhilal yavaş yavaş hallet bence en geç 30 da başla yıkamaya ütülemeye. Bende 28 de bitirdim alışverişi. Ki hala az bi şey var alacağım. Onlarda depend, emzirme sütyeni falan. Popomla göğüslerimin iyice büyümesini bekliyorum ki küçük olmasın alınca 😂😂
Minigim24 Nslhn97 32 ye yeni girmiştim tam 32de başaldım 33+3 teyiz yeni bitti çok şükür 🤗 Çantamız kaldı onuda 1-2 haftaya hazır eder bırakırım diye düşünüyorum kendim için eksiklerim var tamamlandığında onu halledicem gercekten 1 hafta bile fark ettiriyor 31-32 de daha iyiydim gün geçtikçe ağrı sızı ağırlık artıyor maalesef
busraaras00 B1983 0-3 aylıklar daha uygun olur sanırım hem nolur nolmaz bence 0-3 de ekleyin çantanıza
busraaras00 Nslhn97 alışverişin bittiyse bence de hemen başlamalısın bekletmenin anlamı yok😅 ben 32 de kendimin ve oğlumun çantalarını hazırlamıştım 33 de hastaneye yatmam gerekti çantam direkt hazırdı 😅
B1983 busraaras00 bende ole düşündüm yedek var ama bunu begenmistim birde temmuz ağustos ta tulum giydirilir mi 4 aylik 5 aylikken uzun kollu yani .
Aynur47 Nslhn97 34+3 bugün başladım yika yika bitmiyor bugün dort makina yıkadım yarin icinde 4 makina kaldi evin. Heryeri bebek çamaşırı doldu 😂