Benimde doğuştan tek böbrekliyim sağ böbreğim var ve iki hamileliğimde de kateter takılmak zorunda kaldı ve son 4 ay yatalak kalıyorum kateter( tel) yüzünden ve iki gebeliğimde de bebeklerim 1 ve 1 buçuk ay olarak erken zayıf doğdular şimdi 3.ye hamileyim ve bu teli taktırmak istemiyorum pskilojim bozuldu son 4 ay tamamen doğum sancısından daha fazla böbrek ağrısı çekiyorum ve doğumlarım hep normal oldu bu durumu yaşayan var mı kızlar..