Merhaba kızlar son adet tarihim 18 ocak ve ben normalde 26 günde veya 27 günde adet görürüm sizce idrar testi yapmalı miyim bu ay antibiyotik ve agri kesici kullandim bunlar gecikme yapmış olabilir mi ara ara hafif kramplar gelip hemen geçiyor sizce ne yapayım yardımcı olursanız sevinirim benim gibi olan varmi :)