CinyurunAnnesi benim de şu anda 38+2 yim normal doğum tarihim 4 Mart olarak hesaplamıştı doktor, normal doğum düşünüyorum ama bebek şu an iri gidiyor eğer 4 marta kadar durursa 4 kiloyu geçebilir onunla ilgili tereddütler yaşıyorum, sizin bebeğin şu an kilosuna ne dedi dr