Superisi_34 ☺️☺️valla hastane kontrolüne bende şaşırdım.normalde kızımda gebeyken doktor haftada bir gel diyodu ama bunda gittiğim doktor üç hafta sonra gel dedi hatta emin olmak için sordum üç hafta mi diye ewet acil bişey olmasa üç haftaya gel dedi bende randevuyu öyle aldım🤷ama çanta konusunda neden rahat davranıyorum bende anlamadım🤦ağrılarım var hatta bugün agdaya flnda gittim ne olur ne olmaz diye ama çantaya gelince bı usengeclik oturuyo🙄😅