Cicianne2372 Merhaba hamişler 22 haftalık hamileyim sanırım biraz soğuk almışım boğazım sızlıyor nane çayı içsem bir zararı olur mu bebeğe, bazıları nanenin düşük riski olduğunu söylüyor ama internetten baktım nane çayı içilebilir yazıyor kararsız kaldım
Gul33 Cicianne2372 ben ne olur ne olmaz diye hiçbir bitki çayını içmedim. Ihlamur içilebilir dediler hasta olduğumda ondan bile korktum ama bilemiyorum
Huser Cicianne2372 Canım benim doktorum nane limon, ıhlamur içebilirsin dedi ☺️ Bence doktoruna sormalısın ☺️
Gmz34- Cicianne2372 hiçbir bitki çayını içmedim korkumdan ki nane yemeyin derler eskiler yemeğe bile katmayı bırakmıştım
minnosanneyim Gul33 1 tane portakal ve 1 tane greyfurtun suyunu sıkıp karıştırıp içebilirsiniz greyfurtun antibiyotik özelliği olduğu için kendinizi biraz daha çabuk toparlarsınız. Gebelikte çok etkisi oluyor grip olduğumda ben genelde bunu yapıp içiyorum çok çabuk toparlıyorum, geçmiş olsun ☺️
Dilantrkmn Ben korona geçirdim ve korona geçirdiğim zamanlar nerdeyse günde 2 defa nane çayı içiyordum sırf bogazlarımın agrısını alsın burnum açılsın diye herhangibir zararını görmedim geçen gün yine boğazım agrıyordu yine içtim mesela ama sen yine doktoruna sor istersen