mucizemibeklerken17 Birkaç hafta sonra gidicem, doktorum bir sorun yok dedi. O zamana 20 haftalık olucaz. İnsan yine de tedirgin oluyor🙈 uçakla yolculuk yapanların tecrübelerinden bahsedebilir mi. Yurtiçi 1 saatlik yolculuk.
Mom10_ mucizemibeklerken17 canım ben Güney Afrika dan 12 haftalıkken 15 saat uçtum 😁doktor en az saat balı yürü dedi su içip maksat yürümek olsun diye 45 dk da bir WC ye gittim geldim ayaklarımı uzattım vs .. ama senin kısaymış stres yapmadan keyfini çıkar Allah’a emanet binip inmek nasip olsun 🙏🌸
Tubmavi mucizemibeklerken17 riskli gebeliğiniz yoksa her şey serbest. 17 haftalıkken İzmir Van arası uçtum hiç sıkıntım olmadı. Açıkçası doktora sormadım bile çünkü en başımdan beri normal hayatına devam et dedi hep.
Miracinannesi_52 mucizemibeklerken17 ben 22 haftada bindim hiç birşey olmadı hemde ilk kez binmiştim korkarım diyordum ama korkmadım birşey olmuyor
mucizemibeklerken17 Mom10_ ooo süpermiş ya😁 bir de basınç vs kafaya taktım ama şimdi senin mesajını okuyunca içim epeyce rahatladı 🙈 çok teşekkür ederim 🥰
mucizemibeklerken17 Tubmavi cok sukur herhangi bir sıkıntı yok 🥰 çok iyi o zaman rahatladım sagolun 🙏🏻