Ngr17 Baslarda da lekelenmem olmuştu iğne kullandım 2 hafta spnra yenıden basladı yaşayan varmı hatta şuan ptça seklınde geldı haftasonuda gırdı pazartesıye kadar ne yapacagım hiç bılmıyorım yaşayan varsa lütfen bilgilendirir misiniz?
hunilimom Ngr17 acile gitmelisiniz kadın doğum polikliniğe yönlendirirler iğne vurulursun ihmal etme canım
Ball1903 Plesenta aşağıda olduğu zaman da olabiliyormuş benim de oldu meğer plesentam asagıdaymis 10 haftaya kadar benim de devam etti