Damla6606 Meraba hanımlar nişanım geleli 3 gün oldu 1 cmde açılma var dedi doktor ama benim hiç sancım yok nişanla dogumun arası kac gün sürüyo ortalama 😐😑 bu arada 37+5 günlügüm
Haticekckylmz Damla6606 canimbayramin 2.gunu sabah idrr sonrasi pembe leke geldi gittim hastameye 1bucuk cm acilma vardi o gece qzar azar sanci cektim ertesi gun gece 11de dogum yaptim
Damla6606 Haticekckylmz benim hiç sancım yok ya şaştım kaldım napcamı her yolu deniyorum yürüyüş merdiven duş hepsii 😐
Haticekckylmz Damla6606 ne yalan soylim sanciyi ilk hissetmedim leke gelince gittimhastaneye aksamina sancilari hissettim yatarak gecirdim 2.gunu aksamina kadar evde az yurudum okdar ama 38.haftaya kadar hep yurudum son 4gunum haric