9+2 yim. 2 gündür sol karın ağrım vardı. Sağ tarafıma yatamıyordum. Nefes alıp verirken esnerken bazen yürürken ağrı yapiyordu. Bugün gittim doktoruma. Cok sukur hersey yolunda. Rahim büyümesinden kaynaklı oluyor. Vücut adapte olana kadar devam eder dedi. Bol dinlenme su icme ve dua ❤️