gamzeli27 Benim arkadaşım 4 ay önce doğum yaptı . İlk iki ay adeti düzensizdi. Ay tam olmuş . Ama 4. Ay 10 gün geçmiş . Bebeği küçük korunuyorlar hamile kalmak istemiyor acaba bir süreye kadar düzensizlik olur mu normal mi..?
Eylulsmom__ gamzeli27 benim doğumdan 40 gün sonra adet başladı. 7 ay hiç şaşmadı geçen ay gecikti bi kaç gün çok korktum . Stres yaptıkça olmadım test yaptım negatif çıktı sonra adet oldum