Aysemmm34 Haftadayım yaklaşık 2 haftadır dizimde ağrı vardı bugün iyice arttı. Yatarken ağrımıyor ayağa kalkıp yürümeye başlayım dayanamayacak şekilde ağrım var. Sizlerde de oldu mu ?
iremss Aysemmm34 bende olmuştu 32den sonra doğumdan sonra geçiyo malesef gebelk süresince devam ediyo
Lulikli Aysemmm34 o kadar erken olmadı ama bu hafta ben de özellikle çöküp kalkarken müthiş acı hissediyorum 36+3üm
Kubrailkan Magnezyum alıyor musunuz benim aşırı kramp ağrı giriyordu daha 1 hafta oldu başlayalı ,30.haftama girdim azaldı ağrılarım🙏🥰