Esmaky Karnınız kacıncı haftada sertlesmeye basladıııııı☺️ ilk gebelgm bazı şeyler netten okudugum kadryla biliyorum bana snakı karnım buyumck gibi gelıyor braz karnım var ama ilk gebelk oldgu ıcın heycanlym biraz 10+1 💕☺️
Sirvanaydiner Esmaky yaaa göbeğin öyle bi an da büyiycekki anlamiycaksın bile 🙈 Tek söyliyceğim şimdi tadını çıkart😍
sudamlasi Esmaky o haftada karın çıkmaz ki. Bebekle birlikte karnında büyücek. Bu arada benim karnım 20.haftda serteşti
Esmaky Sirvanaydiner herkez öyle diyor ama işte biraz sabırsızlanıyorum su sıralar brz daha sbhları bellı olyor yemek yemedm halde yemk yiyince dgaa ck oluyor o bile cok hosuma gidiyor tsk edrm cvp ıcın ☺️
dphnln Sirvanaydiner Bir anda o kadar hızlı büyüyormuş gibi, ben çok şaşırmıştım 😍 Kıyafetlerinizin tadını çıkarın şimdi ☺️
Esmaky sudamlasi zaten karnım davul gibi bişey yazmdm oraya :) hafif var karnım yemek yiyince brs daha belirgin yazmısım farkndysan :))
Yesimalmila 20 inci haftadan bi anda cikacak karnin sasiracaksin 😀 bende senin gibiydim bi an önce gobegim ciksa da tatli hamis tsortleri giysem diye hayal ediyordum.