Filee Bize bugün 580 gr dedi 23 hafta 5 gün gayet iyi dedi ama bana az geldi bizimle aynı haftalarda olanlar ne kadardı gramlariniz
Deletedmom72728 Filee ben 25 haftalık olmuşum 1200 gram olmuş bebek bunla ilgili post açmıştım herkez çok kilolu demişti bende korktum obez mi olcam diye yoksa yanişliki var pazartesi yine doktora gidicem acaba yanismi hesapladilar diye
Burcukorkmazkaya Filee bizim dün kontrolümüz vardı doktorumuz kilosu 560 demişti 22+4 haftalığız boyu uzun demişti
Burcukorkmazkaya Filee bizim kız nasipse boyu da kilosu da bir hafta ileride demişti. Kilosu 560 boyu 28 cm demişti. 22+4’teyiz daha
minik4550 Burcukorkmazkaya özel olarak yediğiniz bisey varmi acaba kasar ve muz yiyorum ama bundan başka ne var bebeğin gelişimine katkılı olucak 🥰
Burcukorkmazkaya minik4550 hiç özel bir şey tüketmedim sadece canım ne istiyorsa onu yedim içtim ve sadece doğal helal içerikli olmasına dikkat ettim 🥰
Seyturak Filee 23+3 te 690 gram 30 cm idi. Hem biraz ırsi oluyor sanırım. Doktorunuz iyi dediyse iyidir içiniz ferah olsun. Hepimizin bebişine maşallah 🧿